Pages

FISKARS - inovatia continua a experientei gradinaritului


Prezenta pe piata din Romania de peste 10 ani, compania finlandeza Fiskars, unul dintre liderii globali in domeniul produselor pentru casa, gradina si activitati outdoor, si-a prezentat la Bucuresti, noua gama de unelte pentru gradinarit si  articole de uz casnic. Uneltele Fiskars nu sunt doar simple obiecte, ci au propria lor viata. O experienta placuta a gradinaritului, o bucatarie perfecta sau o activitate recreativa in aer liber sunt asigurate de unelte ergonomice, functionale si creative, o misiune asumata de catre compania Fiskars.
Peste 360 de ani de experienta
Originara dintr-un mic sat din sudul Finlandei, compania Fiskars si-a inceput productia in anul 1649, iar prima sa fabrica se mai gaseste acolo si astazi. Calitatea Fiskars inseamna standarde inalte, planificare atenta, o experienta considerabila si ani de dedicatie, materiale superioare si proiectare avansata. Inseamna interesul pentru o perfectionare continua, care este reflectata in modul in care Fiskars isi concepe si produce uneltele. In conformitate cu exigenta standardelor de design finlandeze, Fiskars si-a consolidat o traditie in utilizarea exclusiva a unei calitati definitorii, a unor materiale durabile, precum si a unor forme inovative, creative si prietenoase. Fiskars are in Romania o arie de distributie semnificativa atat in zona comertului modern, cat si a comertului traditional.

Fiskars produce si articole de uz casnic
Ustensile de bucatarie marca Fiskars includ binecunoscutele cutite ergonomice si foarfecile sale faimoase in intreaga lume. “Bunul gust al publicului din Romania si nevoia sa exprimata de ustensile inovatoare, intuitive, durabile si cu design atragator incurajeaza Fiskars in directia dezvoltarii planurilor sale de investitie pe aceasta piata“, a declarat Taija Felt, Director Export Fiskars Brand Finland Oy.
Cu sprijinul nemijlocit al principalelor companii locale de distributie, produsele Fiskars sunt din ce in ce mai aproape de consumatorii romani pasionati de ustensile de calitate superioara, fie ca gradinaritul reprezinta pentru ei o pasiune, fie ca este vorba de o activitate profesionala.  Trebuie subliniat faptul ca, de multi ani uneltele Fiskars sunt nelipsite din “arsenalul” firmelor de profil, al fermierilor din pomicultura, viticultura si pepiniere precum si al facultatilor de horticultura, statiunilor si institutelor de cercetare.

Calitatea Fiskars incepand cu 1649
Garantia Fiskars confera pietei autohtone a gradinaritului un certificat de  calitate precum si experienta complexa a gradinaritului, care devine simpla si placuta pentru clientii romani. Faimoase pentru manerele lor portocalii, foarfecile Fiskars sunt nr. 1 in intreaga lume, cu peste 1 miliard de perechi vandute pana in prezent. Lansate in anul  1967, foarfecile portocalii Fiskars au fost primele foarfeci in lume cu manere din plastic. Acest produs, devenit intre timp clasic, a reprezentat dintotdeauna un varf al dezvoltarii tehnologice din punct de vedere al metodelor de productie si materialelor folosite. Cutitele Functional Form sunt printre cele mai populare produse Fiskars. Au fost create special pentru uzul cotidian in bucatarie, cu accent special pe ergonomicitate, functionalitate si siguranta, incluzand caracterici deja consacrate cum ar fi: manerul Softouch® - proiectat pentru o prindere sigura si confortabila. Inainte de lansarea pe piata, fiecare produs este supus unor teste operationale complete. Incepand cu selectia riguroasa a materialelor si proceselor de productie care includ o accentuare a  procedurilor de reciclare si de protectia mediului, certificatul de calitate Fiskars ramane o promisiune respectata. Utilizate si intretinute adecvat, produsele Fiskars nu se vor deteriora si nu vor prezenta defectiuni ale materialelor si scaderi de randament de-a lungul intregii lor durate de viata. Designul unic al produselor Fiskars a adus brandului numeroase premii internationale de specialitate, cum ar fi: Good Design Award, iF-Design Prizes si numeroase premii Red Dot.









0 Responses So Far:

PUBLICITATE