Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, lanseaza, pe perioada verii, mai multe campanii cu premii si tarife preferentiale pe retelele de socializare. Astfel, incepand cu 8 iulie, a debutat concursul “Puzzle cu destinatiile Carpatair” care va avea ca mari premii doua city break-uri pentru doua persoane la Roma si Venetia. “Concursul se va intinde pe o perioada de 25 de zile, timp in care fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie sa refaca in mod corect imaginea din puzzle-ul destinatiilor Carpatair”, a declarat Paula Ardelean, Vice-presedinte Marketing & Vanzari Carpatair. Mai multe informatii despre concurs gasiti pe pagina de Facebook Carpatair.
In plus, in luna august, Carpatair va initia, tot pe pagina de Facebook, concursul “Recunoaste destinatia zileï”, care va fi recompensat cu premii la fel de atractive. Campaniile care vor fi lansate de Carpatair in aceasta vara vin in continuarea promotiei ”Ziua Norocoasa” care s-a desfasurat in intervalul 5 mai – 30 iunie 2011, prin care s-au oferit bilete de avion incepand de la 65 euro one-way cu toate taxele incluse catre 26 de destinatii din 7 tari. Pagina de Facebook Carpatair a fost lansata in octombrie 2009, atunci cand majoritatea companiilor aeriene au inceput sa constientizeze oportunitatile promovarii prin intermediul retelelor sociale.
DESPRE CARPATAIR:
Infiintata in 1999, Carpatair este in prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa. Incepand din 2000 Carpatair a dezvoltat la Timisoara cel mai performant hub aerian din Romania. Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 19 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 27 de destinatii din 8 tari. Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni, Craiova si Bacau.
0 Responses So Far:
Trimiteți un comentariu