Tymbark Cool, produs aflat in portofoliul Tymbark Maspex Romania, a castigat titlul Produsul Anului 2011 la categoria bauturi racoritoare. Rezultatele au fost obtinute in urma studiului desfasurat in cadrul programului “Produsul Anului”, prin care 4.000 de consumatori romani voteaza anual inovatiile aduse produselor din diverse categorii.
“Produsul Anului”, unul dintre cele mai mari studii de piata din Romania, a adus si anul acesta in fata consumatorilor o selectie a celor mai inovatoare produse din sfera FMGC. Zeci de produse din diverse categorii au fost inscrise in cercetarea menita sa determine gradul de satisfactie a romanilor vizavi de noutatile aduse in materie de design, functionalitate, ambalaj sau marketing.
La categoria bauturi racoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului 2011. Datorita retetei fara conservanti, precum si a tehnologiei de ambalare in mediu aseptic, procedura ce presupune sterilizarea ambalajului si a sistemului in care are loc umplerea cu produs lichid, Tymbark Cool a reusit sa obtina cel mai inalt grad de satisfactie in randul consumatorilor romani, dintre toate marcile de bauturi racoritoare inscrise in cercetare. De asemenea, inovatiile aduse la nivel de ambalaj si introducerea a doua noi sortimente in gama, Tymbark Cool Limonada si Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai multi dintre cei 4.000 de respondenti. “Pentru compania noastra, castigarea unei astfel de recunoasteri reprezinta o dovada in plus a faptului ca produsul Tymbark Cool vine in intampinarea dorintelor consumatorilor si ca ofera acestora beneficiile functionale pe care le asteapta: un produs fara conservanti, ambalat in mediu aseptic, cu folie protectoare sub capac.”, a declarat Alin Visan, Vice-Presedinte Consiliu de Administratie Tymbark Maspex Romȃnia.
Studiul Produsul Anului s-a desfasurat in luna iunie 2011, pe un esantion de 4,000 de consumatori romani, fiind realizat de catre compania internationala de cercetare de piata Dedicated Research. Participantii la studiu au raspuns interviurilor online, care au urmarit determinarea atractivitatii si interesului pentru produse noi in randul consumatorilor. Respondentii au fost rugati sa aleaga cel mai atractiv si cel mai inovativ produs din categorie, sa spuna daca au folosit vreodata produsul respectiv si cat de multumiti au fost de acesta.
Participarea la Produsul Anului a fost deschisa oricarui produs de larg consum, cu exceptia marcilor private, lansat pe piata intre 1 iunie 2009 si 31 decembrie 2010 si care a fost comercializat in cel putin doua lanturi de supermaketuri. Un juriu format din Otilia Calugareanu, Publishing Director Magazinul Progresiv, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania si Corina Doba, Project Manager ANPCPPS Romania a validat inscrierea produselor, iar lista finala a fost supusa votului celor 4.000 de participanti la studiu.
Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum. Conceptul a fost introdus in Franta in urma cu 22 de ani, este prezent in 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune. In Romania, Produsul Anului se afla la cea de a treia editie. Eticheta rosie “Produsul Anului” afisata de diferitele marci pe ambalaje dovedeste noutatea produsului recunoscuta de miile de consumatori. "Recunoasterea pe care am primit-o din partea consumatorilor romani este o consecinta a evolutiei continue a brandului Tymbark. In luna ianuarie 2011 am inceput un proces de rebrandingul prin noul concept „Stiu ce beau”!, iar designul ambalajelor Tymbark a fost schimbat cu unul nou, elegant, ce se evidentiaza foarte bine la raft. De asemenea, compania noastra se aliniaza in permanenta la cerintele pietei astfel ca, din luna iunie a acestui an, am extins gama Tymbark Cool cu inca doua sortimente: Capsuni si Pepene rosu" a declarat Mihaela Burtoi, Group Brand Manager Tymbark Maspex Romȃnia.
Despre Tymbark Maspex Romania
Grupul Maspex, originar din Polonia, are o istorie de peste 20 ani si filiale dezvoltate in 8 tari din Centrul si SE Europei. Compania este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Prima fabrica a companiei a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar din 2001 intreaga activitate a Tymbark Maspex Romania se desfasoara la Valenii de Munte. In iulie 2009, Tymbark Maspex a lansat la Valenii de Munte cea de-a doua fabrica a grupului din Romania. Noul centru de productie si depozitare a devenit astfel cel mai mare din cadrul grupului Maspex si unul dintre primele din Romania care produce si imbuteliaza sucuri folosind tehnologia aseptica.
In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabricile sale de la Valenii de Munte toate produsele comercializate sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1). In anul 2010, Tymbark Maspex Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 245 milioane RON. Pentru anul 2011, compania previzioneaza o crestere cu 10% a cifrei de afaceri. Tymbark Maspex Romania este centrul de coordonare al grupului Maspex pentru Europa de Est, asigurand productia pentru pietele din Romania, Bulgaria si Republica Moldova, si partial pentru Cehia, Ungaria, Slovacia si Polonia.
0 Responses So Far:
Trimiteți un comentariu