Pages

Voucherele Donna 20 Plus şi Donna 40 Plus cu reducere de 40%



Donna Medical Center prelungeste cadoul lunii Martie, cele doua vouchere, Donna 20 Plus si Donna 40 Plus, si in luna Aprilie! Cele doua produse cuprind servicii medicale dedicate femeilor si ofera o reducere de 40% din pretul serviciilor incluse.

Cele doua vouchere: Donna 20 Plus si Donna 40 Plus incorporeaza avantajele unui voucher cadou cu cele ale unui voucher de discount deoarece pot fi atat achizitionate atat pentru controlul anual recomandat, fie pentru a fi facute cadou unei persoane dragi. Acestea au fost concepute special pentru a contine servicii medicale in conformitate cu nevoile femeilor din cele doua grupe de varsta vizate. Voucherul Donna 20 Plus contine o consultatie ginecologica, un test Babes-Papanicolau, o ecografie mamara bilaterala si o ecografie abdominala, iar voucherului Donna 40 Plus i se adauga o mamografie bilaterala. 

 “Deoarece surpriza pe care am pregatit-o pentru Luna Femeii, cele doua vouchere Donna 20 Plus si Donna 40 Plus, a fost intampinata cu entuziasm de catre femei, am dorit sa prelungim acest cadou si in luna Aprilie, de Iepuras! Speram ca prin acest produs sa determinam cat mai multe femei sa efectueze controlul anual medical specific feminin, la clinica noastra, mai ales ca in luna Aprile o vor putea face aproape la jumatate de pret!”, a declarat dr. Elena Claudia Teodorescu, manager Donna Medical Center, doctor in medicina si Membru fondator al Societatii de Imagistica Sanului din Romania.

Cele doua produse Donna 40 Plus si Donna 20 Plus pot fi cumparate din sediul clinicii Donna Medical Center sau pot fi comandate prin curier cu livrare in 24 de ore, printr-un telefon prealabil.  Preturile celor doua produse sunt de 350 lei pentru Donna 20 Plus respectiv 450 lei pentru Donna 40 Plus, pret mult mai avantajos decat daca serviciile ar fi fost achizitionate separat, clientii putand sa beneficieze astfel de un avantaj de 40%. Donna Medical Center este o clinica medicala dedicata sanatatii femeilor specializata pentru diagnosticul cancerului mamar, dar si al altor afectiuni ginecologice, ale sanilor sau endocrinologice, cabinetele de specialitate din cadrul clinicii fiind: ginecologie, oncologie, endocrinologie, chirurgie, medicina interna, homeopatie si psihologie. Donna Medical Center reprezinta  pasiune, daruire, profesionalism si arta in slujba sanatatii femeilor.


1 Responses So Far:

Anonim spunea...

Am fost si eu saptamana asta si mi-am luat pachetul 20 plus. A fost foarte ok, dna dr. Teodorescu a petrecut foarte mult timp sa ma consulte, chiar am simtit ca imi acorda interes si ma trateaza respectuos, a cautat atent sa descopere orice eventuala problema, chiar am apreciat cum s-a purtat fata de mine.

PUBLICITATE